Muck | Seda Telciler (Derin) | Acıyor Acıyor


Muck dizisinin 02.02.2012 tarihinde yayınlanan 5.bölümünde Seda Telciler dizideki adıyla Derin’in söylediği Aynı zaman da Gökselin de albümlerinde bulunan Acıyor Acıyor Şarkısı ve Sözleri

Acıyor acıyor acıyor
Her yolu denedim bitmiyor,
Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor

Sakın gelme istemem,
Çok korkuyorum senden,
Bu muammalı halden,
Çek çıkar elini kalbimden

Acıyor, acıyor acıyor,
Her yolu denedim bitmiyor,
Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor,

Bin türlü ihtimali düşünüyorum,
Aklına gelmiyor muyum bilemiyorum,

Acıyor acıyor acıyor,
Her yolu denedim bitmiyor,
Kalbimin ortasına bıraktın aşkını batıyor

Söz Sizde

