Yağmur Yağar Taş Üstüne | Azra Akın | Muck


İşte Azra Akın’ın Muck dizisinin 1.bölümünde söylediği o türkü

Türkünün Sözleri

Yağmur yağar taş üstüne
İnce kalem kaş üstüne
Selam gelir baş üstüne

Vay dili dili kuş dili dili
Mevlam kulu sevdim seni
Vay dili dili kuş dili dili vaaay…

Yağmur yağar ordan buradan
Üstümüze ipek yorgan
Seveceksen işte burdan

Vay dili dili kuş dili dili
Mevlam kulu sevdim seni
Vay dili dili kuş dili dili vaaay…

Yağmur yağar taş üstüne
İnce kalem kaş üstüne
Selam gelir baş üstüne

Vay dili dili kuş dili dili
Mevlam kulu sevdim seni
Vay dili dili kuş dili dili vaaay…

Yağmur yağar ordan buradan
Üstümüze telli yorgan
Öpeceksen işte burdan

Vay dili dili kuş dili dili
Mevlam kulu sevdim seni
Vay dili dili kuş dili dili vaaay…

Yağmur yağar çamur olur
Baklavalar hamur olur
Güzel kızlar gelin olur

Vay dili dili kuş dili dili
Mevlam kulu sevdim seni
Vay dili dili kuş dili dili vaaay…

Muck Dizisinin 1.bölümünü indirmek için buraya tıklayınız.

Yine dizinin 1.bölümünden çok beğenilen bir o şarkı:

Ben çok Sevdim Göz Bebeğim ulaşmak için buraya tıklayınız.

Muck Dizisinin 1.bölümünü indirmek için buraya tıklayınız.

3 Yanıt to “Yağmur Yağar Taş Üstüne | Azra Akın | Muck”

  1. Azra Akın Muck « Muck :) ShowTV Dizisi Says:

    […] Yağmur Yağar Taş Üstüne | Azra Akın | Muck […]

  2. merve Says:

    çok güzelmiş sesi….

  3. yonca Says:

    dizi blogu, iyi fikir, başarılar dilerim


Söz Sizde

